بانک پاسارگاد خدمات اس ام اس بانک را همراه با دیگر خدمات نوین بانکی خود ارائه می دهد. مشتریان گرامی با در دست داشتن یک خط تلفن همراه می توانند در تمام مدت شبانه روز از خدمات اس ام اس بانک پاسارگاد بهره مند شوند.
امکانات سامانه پیام کوتاه بانکی :
-
اطلاع از موجودی سپرده
-
اطلاع از موجودی سپرده به صورت متوالی
-
اطلاع از گردش روز سپرده
-
اطلاع از گردش روز سپرده به صورت متوالی
-
اطلاع از چند گردش آخر سپرده
-
اطلاع از چند گردش آخر سپرده به صورت متوالی
-
اطلاع از لیست تسهیلات
-
اطلاع از لیست کارت ها
-
مسدود نمودن یک کارت خاص
از کجا شروع کنیم؟
نحوه فعالسازی
جهت بهره مندی از این خدمت رمز مربوطه را از شعبه های بانک پاسارگاد دریافت نموده و مطابق فرمت (شماره مشتری ac رمز) به یکی از شماره های 1000900 و یا 20009000 ارسال نمایید.
به عنوان مثال در صورتی که شماره مشتری (نام کاربری) شما 12345 بوده و رمز مربوطه 123456789 باشد، پیامک مربوطه به شکل زیر خواهد بود.
12345 ac 123456789
لیست دستورات
در جدول زیر مجموعه دستورات قابل استفاده معرفی شده اند؛
نام |
فرمت |
فعال سازی سیستم اس ام اس بانک |
CIF ac Password |
موجودی سپرده |
CIF bo Accounts |
موجودی سپرده به صورت متوالی |
CIF bp Period Accounts |
گردش روز سپرده |
CIF so Accounts |
گردش روز سپرده به صورت متوالی |
CIF sp Period Accounts |
چند گردش آخر سپرده |
CIF no count Accounts |
چند گردش آخر سپرده به صورت متوالی |
CIF np Period count Accounts |
لیست وامهای مشتری |
CIF li |
لیست کارت های مشتری |
CIF lc |
مسدود کردن یک کارت خاص |
CIF hc CardNumber |
لیست رشته عملیات ها درخواستی |
CIF tl |
لغو یک رشته عملیات درخواستی |
CIF cr RequestCode |
اختصارات:
CIF: شماره مشتری می باشد.
Password: شماره رمز می باشد.
Period: یک عدد است که فواصل اجرای دستور را برحسب روز تعیین می کند.
Account: شامل یک یا چند شماره سپرده می باشد که شامل کد شعبه، نوع سپرده، شماره مشتری و سریال سپرده می باشند و توسط علامت نقطه (.) از هم جدا می شوند.
Count: تعداد آخرین گردش ها را مشخص می کند.
RequestCode: شماره یک درخواست متوالی است که در انتهای تمامی پیغام های مربوط به آن که برای مشتری فرستاده می شود وجود دارد (برای درخواست های لحظه ای این شماره برای مشتری ارسال نمی شود .) در واقع یک رشته عملیات را مشخص می کند، برای مثال موجودی متوالی.
مثال هایی از اجرای دستورات
در مثال های زیر فرض بر این است که مشتری دارای شماره سپرده 201.8000.12345.1 می باشد.
درخواست |
پیام کوتاه مورد نیاز |
دریافت موجودی تمام سپرده ها |
12345 bo |
دریافت موجودی سپرده 201,8000,12345,1 |
12345 bo 201.800.12345.1 |
دریافت موجودی سپرده های نوع 8000 |
12345 bo .8000 |
دریافت موجودی تمام سپرده های شعبه 201 |
12345 bo 201 |
دریافت موجودی تمام سپرده ها به صورت متوالی هر 2 روز یکبار 2 |
12345 bp 2 2 |
دریافت موجودی سپرده 201,8000,12345,1 هر سه روز یک بار |
12345 bp 3 201,8000,12345,1 |
دریافت سه گردش آخر تمامی سپرده ها هر چهار روز یک بار |
12345 np 4 3 |
دریافت دو گردش آخر تمامی سپرده های نوع 800 شعبه 201 |
12345 no 2 201.800 |
دریافت گردش روز سپرده |
12345 so |
دریافت گردش روز سپرده به صورت متوالی هر سه روز یکبار 3 |
12345 sp 3 |
دریافت چند گردش آخر سپرده به صورت متوالی هر دو روز یکبار 2 |
12345 np 4 2 |
دریافت لیست تسهیلات |
12345 li |
دریافت لیست کارت ها |
12345 lc |
دریافت لیست رشته عملیات ها درخواستی |
12345 tl |
لغو یک رشته عملیات متوالی درخواستی 25461 |
12345 cr 25461 |
مسدود نمودن کارت 5022292514523551 |
12345 hc 5022292514523551 |
شماره پیام کوتاه بانک پاسارگاد: 20009000 و1000900
دریافت فایل راهنمای سامانه پیام کوتاه بانکی
********************************************************************************************
سامانه نوبت دهی هوشمند بانک پاسارگاد
مشتریان گرامی با بهرهگیری از سامانه نوبت دهی هوشمند، میتوانند قبل از مراجعه به شعبه، از طریق پیامک، نوبت خود را در صف مشتریان منتظر دریافت خدمت، رزرو کرده و بر اساس پیامک پاسخی که در آن، زمان مناسب برای مراجعه به شعبه قید شده، وقت خود را برنامهریزی کنند. مشتریان میتوانند کد شعبه مورد نظر خود را به شماره 200049146 ارسال کنند. پس از لحظاتی سامانه نوبتدهی هوشمند پیامکی حاوی شماره نوبت در صف شعبه، تعداد افراد حاضر در صف و زمان تقریبی انتظار را برای آنها ارسال میکند. به اینترتیب مشتریان قادر خواهند بود چند دقیقه قبل از زمان اعلام شده، برای دریافت خدمات در شعبه حضور بهم رسانند.
"لیست شعبه هایی که به سیستم نوبت دهی هوشمند مجهز شده اند " |